Huippu asiakaspalvelu

Ammattitaitoiset mekaanikot

Kilpailukykyiset hinnat

Huollon useiten kysyttyjä kysymyksiä

Kuinka varaan huoltoajan?
- Voit varata huollon nettiajanvarauksesta, soittaen tai tulla paikanpäälle.

Milloin voin tuoda pyörän?
- Voit tuoda pyörän 1-2 päivää ennen huoltoajankohtaa.

Milloin huolto on valmis?
- Huolto pyritään tekemään samana päivänä kun on varattu aika. Lähetämme aina tekstiviestin, kun huolto on valmis noudettavaksi.

Milloin pyörä tulee noutaa?
- Pyörä tulee noutaa mahdollisimman pian, kun huolto on valmis. Mikäli et pääse noutamaan useampaan päivään niin ilmoita siitä meille.

Olen ostanut pyörän muualta, voinko huollattaa teillä?
- Kyllä voit, huollamme kaikki pyörät oli merkki mikä tahansa.

Pyöräni tarvitsee takuunalaisen korjauksen, voinko tuoda teille?
- Kyllä voit, teemme takuutöitä usealle pyörämerkille ja hoidamme laskutuksen suoraan pyörävalmistajalle. Tähän on poikkeuksia osaan pyörämerkeistä, jolloin laskutamme asiakasta ja asiakas voi pyytää rahoja myyjäyritykseltä.

Voinko peruuttaa ajan?
- Huoltoaika tulee peruuttaa 24h ennen huoltoajankohtaa. Pistä meille sähköpostia osoitteeseen info@bikexpert.fi

Peruuttamattomasta ajasta veloitamme 50% huollon hinnasta.